Sprzedawca podczas sprzedaży powinien zarejestrować numer seryjny sprzedanego roweru lub innego produktu. Jest to konieczne do rozpoczęcia biegu gwarancji, uzyskania eBonu przewidzianego promocją oraz dodatkowego przedłużenia gwarancji na ramę roweru.


Po rejestracji sprzedaży przez Sprzedawcę, system wyślę email z powiadomieniem o możliwości dokończenia rejestracji (o ile adres email zostanie udostępniony).


Rejestrację zakupu należy samodzielnie dokończyć w Panelu klienta na stronie ssl.velo.pl

   

Po wpisaniu adresu email w pierwszym okienku na stronie Panelu klienta ssl.velo.pl, w zależności od formy rejestracji w sklepie, system doczyta i poprosi o dane potrzebne do zalogowania.


Jeśli na tym etapie system wyświetli komunikat o braku rejestracji sprzedaży w sklepie prosimy o kontakt bezpośrednio z miejscem zakupu produktu.  Sprzedawca w dalszym ciągu ma możliwość wykonania takiej rejestracji lub sprawdzenia danych. 

   

Dokończenie rejestracji jest wymagane aby został wygenerowany eBon w ramach promocji Kasa wraca lub Szalona wyprzedaż oraz przedłużenia gwarancji na ramę o dodatkowe 3 lata, o ile rower jest objęty tymi akcjami.


Rozwiązanie problemu   

Jeżeli na stronie Panelu klienta po wpisaniu adresu email i numeru seryjnego wyświetla się informacja

błędzie


Nie znaleziono rejestracji produktu o takim numerze seryjnym

błędzi

prosimy skontaktować się ze sklepem, w którym został zakupiony produkt, w celu rejestracji sprzedaży co następnie umożliwi dokończenie rejestracji.


Resetowanie hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła lub adresu email, który podałeś przy rejestracji możesz skorzystać opcji resetowania hasła: https://ssl.velo.pl/user/password

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł