Podczas składania zamówienia z wykorzystaniem eBonu możesz natknąć się na informację o konieczności "rotacji" towaru. Rotacja zdarzy się gdy towar, który chcesz zamówić będzie znajdował się na innym magazynie niż magazyn centralny.
Wszystkie zamówienia, w których użyty został bon, wysyłane są z naszego magazynu centralnego.
Aby zapewnić właściwą jakość produktów sprawdzamy każdy towar przed wysyłką zamówienia
Dlatego też towary, które sprowadzimy dla Ciebie z magazynów ekspozycyjnych, sprawdzimy zanim prześlemy Twoje zamówienie.
Pamiętaj jednak, że rotacja oznacza że obsługa Twojego zamówienia może zostać wydłużona o klika dni
Zazwyczaj cały proces rotacji zajmuje do 7 dni roboczych.
Rotacja wiąże się również z dodatkowym kosztem transportem w wysokości 17zł.
Uwaga! Jeśli w przypadku Twojego zamówienia wystąpi konieczność "rotacji", a wartość Twojego zamówienia przekroczy wartość użytych bonów, to zostaniesz poproszony o dokonanie dopłaty. Jednak system wyśle wiadomość z linkiem do płatności dopiero gdy zamówiony produkt dotrze na nasz magazyn centralny. Dlatego po złożeniu zamówienia minie kilka dni zanim otrzymasz wiadomość z prośbą o dokonanie dopłaty.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł