Podczas składania zamówienia z wykorzystaniem eBonu możesz natknąć się na informację o konieczności "rotacji" towaru. Rotacja zdarzy się gdy towar, który chcesz zamówić będzie znajdował się na innym magazynie niż magazyn centralny. 


Wszystkie zamówienia, w których użyty został bon, wysyłane są z naszego magazynu centralnego.


Aby zapewnić właściwą jakość produktów sprawdzamy każdy towar przed wysyłką zamówienia

Dlatego też towary, które sprowadzimy dla Ciebie z magazynów ekspozycyjnych, sprawdzimy zanim prześlemy Twoje zamówienie.



Pamiętaj jednak, że rotacja oznacza że obsługa Twojego zamówienia może zostać wydłużona o klika dni

Zazwyczaj cały proces rotacji zajmuje do 7 dni roboczych.


Rotacja wiąże się również z dodatkowym kosztem transportem w wysokości 17zł.


Uwaga! Jeśli w przypadku Twojego zamówienia wystąpi konieczność "rotacji", a wartość Twojego zamówienia przekroczy wartość użytych bonów, to zostaniesz poproszony o dokonanie dopłaty. Jednak system wyśle wiadomość z linkiem do płatności dopiero gdy zamówiony produkt dotrze na nasz magazyn centralny. Dlatego po złożeniu zamówienia minie kilka dni zanim otrzymasz wiadomość z prośbą o dokonanie dopłaty.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł