-
Polityka reklamacji/naprawy
-
Szukam pomocy z powodu kradzieży roweru
-
Gdzie jest dostępny interesujący mnie produkt?
Dla użytkowników naszych produktów (4)
Wskazówki ułatwiające korzystanie z naszych rozwiązań, które przygotowaliśmy dla klientów. Dzięki zebranym tu informacjom dowiesz się jak zrealizować otrzymany bon, w jaki sposób postępować w przypadku reklamacji oraz poznasz program wymiany powypadkowej i pomocy w zakresie ochrony anty kradzieżowej.
Współpraca (2)
Oferty współpracy biznesowej skierowane do naszych potencjalnych partnerów. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane naszą współpracą przy organizacji imprez i wypożyczalni rowerowych.
Gwarancje i reklamacje (1)
Pomoc w przypadku wystąpienia problemów z zakupionymi produktami.
Rejestracja zakupu w celu otrzymanie eBonu i gwarancji | Panel klienta ssl.velo.pl (1)
Poznaj odpowiedzi na najczęstsze zgłoszenia związane z kwestiami gwarancji na rowery Author, Accent i Dartmoor oraz innych towarów oznaczonych numerem seryjnym z naszej oferty. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie to prześlij nowe zgłoszenie.
Realizacja i obsługa zamówień z bonem towarowym | eBon odbierzebon.pl (2)
Artykuły pomocy dotyczą zamówień w ramach promocji Kasa wraca, Szalona wyprzedaż i bonów towarowych otrzymanych jako nagroda w zawodach.