Przed kolejnymi czynnościami zapoznaj się naszą polityką Reklamacji i napraw. Z niej dowiesz się o Twoich prawach i obowiązkach sprzedawcy.


W pierwszej kolejności musisz określić sprzedawcę produktu, który chcesz reklamować lub zwrócić. Sprawdź datę zakupu tego produktu oraz jego nazwę.  Przed zgłoszeniem też spróbuj określić rodzaj uszkodzenia.

Mając te informacje możesz skontaktować się ze sprzedawcą w celu ustalenia dalszego postępowania.


Jeśli zakupiłeś produkt poprzez naszą stronę skontaktuj się z nami.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł